Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСороченко, О.С.-
dc.date.accessioned2020-04-07T07:35:26Z-
dc.date.available2020-04-07T07:35:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11252-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти обґрунтування доцільності виходу на ринок з новим продуктом у ІТ – сфері, порядок формування плану створення нового продукту, особливості впровадження нових продуктів у ІТ – сфері. Проаналізовано основні показники діяльності агенції інтернет – маркетингу SW Agency, визначено її конкурентне становище на ринку, проведено SWOT – аналіз. Запропоновано напрямки створення нових ІТ – продуктів, проведено аналіз економічної ефективності проекту виходу на ринок з новим продуктом, розглянуто ризики в інноваційній сфері та методи їх запобігання.ru_RU
dc.description.abstractThe paper discusses the theoretical aspects of justifying the feasibility of entering a market with a new product in the IT sphere, the procedure for creating a plan for the creation of a new product, the features of introducing new products in the IT sphere. The main indicators of activity of the Internet marketing agency SW Agency are analyzed, its competitive position in the market is determined, SWOT analysis is conducted. The directions of creation of new IT products are offered, the analysis of economic efficiency of the project of launching with a new product is carried out, the risks in the innovative sphere and methods of their prevention are considered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectІТ - сфераru_RU
dc.subjectновий ІТ – продуктru_RU
dc.subjectекономічний аналізru_RU
dc.subjectліквідністьru_RU
dc.subjectпоказники ефективностіru_RU
dc.subjectекономічні ризикиru_RU
dc.subjectinnovationsru_RU
dc.subjectIT sphereru_RU
dc.subjectnew IT productru_RU
dc.subjecteconomic analysisru_RU
dc.subjectliquidityru_RU
dc.subjectefficiency indicatorsru_RU
dc.subjecteconomic risksru_RU
dc.subjectкафедра економіки, права та управління бізнесомru_RU
dc.subject076 підприємництво, торгівля та біржова діяльністьru_RU
dc.titleЕкономічне обґрунтування створення нового продукту в ІТ – сферіru_RU
dc.title.alternativeEconomic justification for creating a new product in the IT sphereru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.