Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11256
Назва: Формування конкурентної позиції підприємства на ринку телекомунікаційної продукції
Інші назви: Formation of a competitive position of the enterprise in the market of telecommunication products
Автори: Арабаджи, О.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: матриця «конкурентна позиція»
конкурентна стратегія
стратегічні рішення
стратегічне мислення
статистичний аналіз
метод нечіткої логіки
PEST-аналіз
Matrix "competitive position"
life cycle matrix
competitive strategy
strategic decisions
generic strategy
strategic thinking
statistical analysis
fuzzy logic method
PEST analysis
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи сутності і роль формування конкурентної позиції підприємства, її реалізація в стратегічному менеджменті. Проаналізовано економічно-господарську діяльність підприємства. Встановлено, що на підприємстві існують тривалі перерви між стадіями процесу та випуску продукції. Запропоновано систему планового ремонтного обслуговування на підприємстві з метою покращеня його конкурентної позиції, та складено план-графік проведення даних робіт. Доведено еконмічну доцільність даних заходів.
The theoretical bases of essence and role of forum of competitive position of the enterprise its realization in strategic management are considered in the work. The economic and economic activity of the enterprise is analyzed. It is established that the enterprise has long breaks between the stages of the process and production and the main competing threats. The planned repair service at the enterprise was substantiated in order to improve its competitive position, and a schedule of these works was drawn up, and the economic feasibility of these measures was proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11256
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.