Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11256
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАрабаджи, О.І.-
dc.date.accessioned2020-04-07T09:08:20Z-
dc.date.available2020-04-07T09:08:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11256-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи сутності і роль формування конкурентної позиції підприємства, її реалізація в стратегічному менеджменті. Проаналізовано економічно-господарську діяльність підприємства. Встановлено, що на підприємстві існують тривалі перерви між стадіями процесу та випуску продукції. Запропоновано систему планового ремонтного обслуговування на підприємстві з метою покращеня його конкурентної позиції, та складено план-графік проведення даних робіт. Доведено еконмічну доцільність даних заходів.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical bases of essence and role of forum of competitive position of the enterprise its realization in strategic management are considered in the work. The economic and economic activity of the enterprise is analyzed. It is established that the enterprise has long breaks between the stages of the process and production and the main competing threats. The planned repair service at the enterprise was substantiated in order to improve its competitive position, and a schedule of these works was drawn up, and the economic feasibility of these measures was proved.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectматриця «конкурентна позиція»ru_RU
dc.subjectконкурентна стратегіяru_RU
dc.subjectстратегічні рішенняru_RU
dc.subjectстратегічне мисленняru_RU
dc.subjectстатистичний аналізru_RU
dc.subjectметод нечіткої логікиru_RU
dc.subjectPEST-аналізru_RU
dc.subjectMatrix "competitive position"ru_RU
dc.subjectlife cycle matrixru_RU
dc.subjectcompetitive strategyru_RU
dc.subjectstrategic decisionsru_RU
dc.subjectgeneric strategyru_RU
dc.subjectstrategic thinkingru_RU
dc.subjectstatistical analysisru_RU
dc.subjectfuzzy logic methodru_RU
dc.subjectPEST analysisru_RU
dc.subject073 менеджментru_RU
dc.subjectкафедра менеджментуru_RU
dc.titleФормування конкурентної позиції підприємства на ринку телекомунікаційної продукціїru_RU
dc.title.alternativeFormation of a competitive position of the enterprise in the market of telecommunication productsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.