Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11257
Назва: | Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку виноробної продукції |
Інші назви: | Formation of competitive strategy of the enterprise in the market of wine products |
Автори: | Бакшлян, Ю.В. |
Дата публікації: | 2019 |
Ключові слова: | конкурентоспроможність розробка та реалізація стратегії ефективність конкурентна стратегія стратегія розвитку підприємства efficiency efficiency strategy decomposition method enterprise supply model 073 менеджмент кафедра менеджменту |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних стратегій, поняття, сутність, фактори, процес розробки конкурентної стратегії.
Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства, його фінансовий стан та конкурентоспроможність.
Запропоновано збільшення обсягів виробництва підприємства шляхом створення маркетингового відділу та придбання нового обладнаннята проведена оцінка ефективності запропонованих заходів на підприємстві. The theoretical aspects of the formation of the competitive strategies, concepts, essence, factors, process of development of competitive strategy. The external and internal environment of the enterprise, its financial status and competitiveness are analyzed. It is proposed to increase the production volume of the enterprise by creating a marketing department and purchasing new equipment and evaluation of the effectiveness of the proposed measures at the enterprise. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11257 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет економіки і управління підприємництвом* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бакшлян Ю.В. Кваліфікаційна робота.pdf | 195,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Бакшлян Ю.В. Реферат.pdf | 583,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.