Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11257
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку виноробної продукції
Інші назви: Formation of competitive strategy of the enterprise in the market of wine products
Автори: Бакшлян, Ю.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкурентоспроможність
розробка та реалізація стратегії
ефективність
конкурентна стратегія
стратегія розвитку підприємства
efficiency
efficiency strategy
decomposition method
enterprise supply model
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентних стратегій, поняття, сутність, фактори, процес розробки конкурентної стратегії. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства, його фінансовий стан та конкурентоспроможність. Запропоновано збільшення обсягів виробництва підприємства шляхом створення маркетингового відділу та придбання нового обладнаннята проведена оцінка ефективності запропонованих заходів на підприємстві.
The theoretical aspects of the formation of the competitive strategies, concepts, essence, factors, process of development of competitive strategy. The external and internal environment of the enterprise, its financial status and competitiveness are analyzed. It is proposed to increase the production volume of the enterprise by creating a marketing department and purchasing new equipment and evaluation of the effectiveness of the proposed measures at the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11257
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.