Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11258
Назва: Формування комунікативної стратегії торгового підприємства
Інші назви: Formation of the communicative strategy of the trading company
Автори: Бідний, С.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: комунікативна стратегія
ринок канцтоварів
програма заходів
метод Маркон
strategy
stationery market
event program
method Marcon
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти до вивчення поняття «комунікація», визначено особливості та конкретизовано етапи формування комунікативної стратегії підприємства. Проаналізовано ринок канцтоварів України, визначено основні його тенденції. Сформовано рекомендації щодо формування комунікативної стратегії МПП «Прометей», розроблено заходи з реалізації комунікативної стратегії підприємства.
The theoretical aspects to the study of the concept of "communication" are considered in the work, the peculiarities and the stages of forming the communicative strategy of the enterprise are specified. The stationery market of Ukraine was analyzed, its main tendencies are determined. Recommendations on the development of the communication strategy of the SPE «Prometey» were formed and the measures for the implementation of the communication strategy of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11258
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бідний С.В. Кваліфікаційна робота.pdf320,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Бідний С.В. Реферат.pdf224,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.