Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11258
Title: Формування комунікативної стратегії торгового підприємства
Other Titles: Formation of the communicative strategy of the trading company
Authors: Бідний, С.В.
Issue Date: 2019
Keywords: комунікативна стратегія
ринок канцтоварів
програма заходів
метод Маркон
strategy
stationery market
event program
method Marcon
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти до вивчення поняття «комунікація», визначено особливості та конкретизовано етапи формування комунікативної стратегії підприємства. Проаналізовано ринок канцтоварів України, визначено основні його тенденції. Сформовано рекомендації щодо формування комунікативної стратегії МПП «Прометей», розроблено заходи з реалізації комунікативної стратегії підприємства.
The theoretical aspects to the study of the concept of "communication" are considered in the work, the peculiarities and the stages of forming the communicative strategy of the enterprise are specified. The stationery market of Ukraine was analyzed, its main tendencies are determined. Recommendations on the development of the communication strategy of the SPE «Prometey» were formed and the measures for the implementation of the communication strategy of the enterprise.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11258
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бідний С.В. Кваліфікаційна робота.pdf320,07 kBAdobe PDFView/Open
Бідний С.В. Реферат.pdf224,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.