Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11258
Title: | Формування комунікативної стратегії торгового підприємства |
Other Titles: | Formation of the communicative strategy of the trading company |
Authors: | Бідний, С.В. |
Issue Date: | 2019 |
Keywords: | комунікативна стратегія ринок канцтоварів програма заходів метод Маркон strategy stationery market event program method Marcon 073 менеджмент кафедра менеджменту |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні аспекти до вивчення поняття «комунікація», визначено особливості та конкретизовано етапи формування комунікативної стратегії підприємства.
Проаналізовано ринок канцтоварів України, визначено основні його тенденції. Сформовано рекомендації щодо формування комунікативної стратегії МПП «Прометей», розроблено заходи з реалізації комунікативної стратегії підприємства. The theoretical aspects to the study of the concept of "communication" are considered in the work, the peculiarities and the stages of forming the communicative strategy of the enterprise are specified. The stationery market of Ukraine was analyzed, its main tendencies are determined. Recommendations on the development of the communication strategy of the SPE «Prometey» were formed and the measures for the implementation of the communication strategy of the enterprise. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11258 |
Appears in Collections: | Факультет економіки і управління підприємництвом* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бідний С.В. Кваліфікаційна робота.pdf | 320,07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Бідний С.В. Реферат.pdf | 224,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.