Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11259
Назва: Формування конкурентних переваг торгівельного підприємства
Інші назви: Formation of competitive advantages of a trading company
Автори: Буданцев, В.К.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: конкурентні переваги
торгівельне підприємство
роздрібна торгівля
ефективність підприємства
конкурентоспроможність підприємства
competitive advantages
trade enterprise
retail trade
enterprise efficiency
enterprise competitiveness
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): Методи дослідження, які застосовувались в роботі: теоретичного узагальнення, класифікації, аналізу та синтезу, соціологічні дослідження – опитування, групування, анкетування, інтерв’ювання, економіко-статистичні. За результатами дослідження сформульовані заходи підвищення конкурентноспроможності. Розраховано економічну ефективність та надано соціальну ефективність від впровадження запропонованих заходів.
Methods of research used in the work: theoretical generalization, classification, analysis and synthesis, sociological research - surveys, grouping, questionnaires, interviews, economic and statistical. According to the results of the research, the measures of increase of competitiveness are formulated. Cost-effectiveness was calculated and social efficiency provided from the implementation of the proposed measures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11259
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.