Формування конкурентних переваг торгівельного підприємства
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Методи дослідження, які застосовувались в роботі: теоретичного узагальнення, класифікації, аналізу та синтезу, соціологічні дослідження – опитування, групування, анкетування, інтерв’ювання, економіко-статистичні.
За результатами дослідження сформульовані заходи підвищення конкурентноспроможності. Розраховано економічну ефективність та надано соціальну ефективність від впровадження запропонованих заходів.
Methods of research used in the work: theoretical generalization, classification, analysis and synthesis, sociological research - surveys, grouping, questionnaires, interviews, economic and statistical. According to the results of the research, the measures of increase of competitiveness are formulated. Cost-effectiveness was calculated and social efficiency provided from the implementation of the proposed measures.
Methods of research used in the work: theoretical generalization, classification, analysis and synthesis, sociological research - surveys, grouping, questionnaires, interviews, economic and statistical. According to the results of the research, the measures of increase of competitiveness are formulated. Cost-effectiveness was calculated and social efficiency provided from the implementation of the proposed measures.