Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11259
Title: Формування конкурентних переваг торгівельного підприємства
Other Titles: Formation of competitive advantages of a trading company
Authors: Буданцев, В.К.
Issue Date: 2019
Keywords: конкурентні переваги
торгівельне підприємство
роздрібна торгівля
ефективність підприємства
конкурентоспроможність підприємства
competitive advantages
trade enterprise
retail trade
enterprise efficiency
enterprise competitiveness
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Abstract: Методи дослідження, які застосовувались в роботі: теоретичного узагальнення, класифікації, аналізу та синтезу, соціологічні дослідження – опитування, групування, анкетування, інтерв’ювання, економіко-статистичні. За результатами дослідження сформульовані заходи підвищення конкурентноспроможності. Розраховано економічну ефективність та надано соціальну ефективність від впровадження запропонованих заходів.
Methods of research used in the work: theoretical generalization, classification, analysis and synthesis, sociological research - surveys, grouping, questionnaires, interviews, economic and statistical. According to the results of the research, the measures of increase of competitiveness are formulated. Cost-effectiveness was calculated and social efficiency provided from the implementation of the proposed measures.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11259
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Буданцев В.К. Кваліфікаційна робота.pdf221,19 kBAdobe PDFView/Open
Буданцев В.К. Реферат.pdf167,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.