Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарченко, Г.Ю.-
dc.date.accessioned2020-04-07T10:05:52Z-
dc.date.available2020-04-07T10:05:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11261-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи формування конкурентної стратегії торгівельного підприємства. Проведено аналіз діяльності підприємства та його зовнішнього середовища з використанням PEST- аналізу. Виявлено низку переваг та факторів загроз. На підставі проведеного SWOT-аналізу обґрунтовано вибір конкурентної стратегії диференціації. Для підвищення конкурентоспроможності були впроваджені додаткові послуги, та низка заходів. З використанням маржинального доходу встановлено ефективність запропонованих заходів.ru_RU
dc.description.abstractThe theoretical bases of formation of the competitive strategy of the trading enterprise are considered in the work. The general characteristics and analysis of the enterprise are carried out. A number of advantages and a number of risk factors have been identified. A SWOT analysis was conducted that substantiated the choice of competitive strategy. To increase competition, additional services were introduced, and measures were taken and measures were taken to calculate marginal revenue.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстратегія підприємстваru_RU
dc.subjectPEST-аналізru_RU
dc.subjectSWOT-аналізru_RU
dc.subjectстратегія диференціаціїru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.subjectторгівельні послугиru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.subjectдерево цілейru_RU
dc.subjectграфік Гантаru_RU
dc.subjectenterprise strategyru_RU
dc.subjectPEST analysisru_RU
dc.subjectSWOT analysisru_RU
dc.subjectdifferentiation strategyru_RU
dc.subjectcompetitive advantagesru_RU
dc.subjecttrading servicesru_RU
dc.subjecttrading servicesru_RU
dc.subjectRetailru_RU
dc.subjectpurpose treeru_RU
dc.subjectGantt's scheduleru_RU
dc.subject073 менеджментru_RU
dc.subjectкафедра менеджментуru_RU
dc.titleФормування конкурентної стратегії підприємства на ринку роздрібної торгівліru_RU
dc.title.alternativeFormation of the competitive strategy of the enterprise in the retail marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.