Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11266
Назва: Формування конкурентної стратегії туристичного підприємства
Інші назви: Formation of competitive strategy of tourism enterprise
Автори: Лаврущенко, Є.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: туристичне підприємство
конкурентні стратегії
дохід
управління
ефективність
прибутковість
рентабельність
tourism enterprise
competitive strategies
revenue
management
efficiency
profitability
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії туристичного підприємства Проаналізовано абсолютні та відносні показники фінансового стану туристичної компанії «Море турів», а також конкурентна сила споживачів, постачальників, конкуренція з боку товарів замінників та фірм інших галузей. Запропоновано провести заходи з формування конкурентної стратегії туристичної компанії «Море турів».
Diploma thesis deals with theoretical aspects of formation of competitive strategy of tourism enterprise The absolute and relative indicators of the financial status of the tourist company "More turiv" are analyzed, as well as the competitive force of consumers, suppliers, competition from the goods of substitutes and firms of other industries. It is proposed to take measures to form a competitive strategy of the «More turiv» tourist company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11266
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.