Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11266
Title: Формування конкурентної стратегії туристичного підприємства
Other Titles: Formation of competitive strategy of tourism enterprise
Authors: Лаврущенко, Є.В.
Issue Date: 2019
Keywords: туристичне підприємство
конкурентні стратегії
дохід
управління
ефективність
прибутковість
рентабельність
tourism enterprise
competitive strategies
revenue
management
efficiency
profitability
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії туристичного підприємства Проаналізовано абсолютні та відносні показники фінансового стану туристичної компанії «Море турів», а також конкурентна сила споживачів, постачальників, конкуренція з боку товарів замінників та фірм інших галузей. Запропоновано провести заходи з формування конкурентної стратегії туристичної компанії «Море турів».
Diploma thesis deals with theoretical aspects of formation of competitive strategy of tourism enterprise The absolute and relative indicators of the financial status of the tourist company "More turiv" are analyzed, as well as the competitive force of consumers, suppliers, competition from the goods of substitutes and firms of other industries. It is proposed to take measures to form a competitive strategy of the «More turiv» tourist company.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11266
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.