Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11267
Title: Формування стратегії результативності підприємства
Other Titles: Formation of enterprise performance strategy
Authors: Ларін, І.І.
Issue Date: 2019
Keywords: результативність
ефективність
стратегія результативності
метод декомпозиції
модель постачання підприємства
efficiency
efficiency strategy
decomposition method
enterprise supply model
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування стратегії результативності, понятійно-категоріальний апарат «стратегії результативності», підходи щодо вимірювання результативності діяльності підприємства. Проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства, його фінансовий стан та конкурентоспроможність. Запропоновано раціоналізувати розміщення відділу складського приміщення, удосконалити систему постачання товарів підприємства шляхом використання моделей з фіксованим обсягом та фіксованим періодом для підвищення оборотності товарів, зниження дефіцитності та вивільнення коштів.
The theoretical aspects of the formation of the performance strategy, the conceptual and categorical apparatus of the "performance strategy", approaches to measuring the performance of the enterprise are considered in the work. The external and internal environment of the enterprise, its financial status and competitiveness are analyzed. It is proposed to rationalize the location of the warehouse department, to improve the system of supply of goods of the enterprise by using models with a fixed volume and a fixed period to increase the turnover of goods, deficit reduction and the release of funds.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11267
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларін І.І. Кваліфікаційна робота.pdf296,25 kBAdobe PDFView/Open
Ларін І.І. Реферат.pdf181,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.