Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11271
Назва: Формування стратегії розвитку підприємства на ринку інтернет-маркетингу
Інші назви: Formation of enterprise development strategy in the Internet marketing market
Автори: Яковуник, Г.І.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
інтернет-маркетинг
електронна комерція
стратегія розвитку
marketing
internet marketing
e-commerce
development strategy
073 менеджмент
кафедра менеджменту
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти функцій маркетингу та сучасні підходи до їх виконання, особливості електронної комерції як методу забезпечення збуту на ринку послуг інтернет-маркетингу та основні форми електронної комерції. Проаналізовано організаційно-економічну структуру та економічну, маркетингову діяльність підприємства ТОВ «ДІДЖІТАЛ ПРОДЖЕКТС ГРУП». Зроблено маркетингове дослідження споживачів послуг ТОВ «ДІДЖІТАЛ ПРОДЖЕКТС ГРУП» Запропоновано заходи щодо розвитку інтернет-маркетингу ТОВ «ДІДЖІТАЛ ПРОДЖЕКТС ГРУП» та представлено прогнозну економічну оцінка їх ефективності.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of marketing functions and modern approaches to their implementation, features of e-commerce as a method of providing marketing in the market of Internet marketing services and basic forms of e-commerce. The organizational-economic structure and economic, marketing activity of the enterprise are analyzed. Marketing research of consumers of services of the enterprise is made. Measures on development of enterprise Internet marketing are offered and the forecast economic estimation of their efficiency is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11271
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.