Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11272
Назва: Застосування соціально-орієнтованої концепції загального управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг
Інші назви: Application of social-oriented concept of general quality management in the enterprises of engineering services
Автори: Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
Бібліографічний опис: Траченко Л. А. Застосування соціально-орієнтованої концепції загального управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг / Л. А. Траченко // Підприємництво і торгівля: збірник наукових праць. – Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2019. – Вип. 25. – С. 99-105.
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЛТЕУ
Ключові слова: концепція загального управління якістю (TQM)
міжнародний стандарт ISO 9001:2015
принципи управління якістю
сфера інжинірингових послуг
General Quality Management Concept (TQM)
International Standard ISO 9001:2015
Quality Management Principles
Engineering Services
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що соціально-орієнтована концепція загального управління якістю (TQM) націлена на якість, ґрунтується на участі всіх її членів (персоналу в усіх підрозділах і на всіх рівнях організаційної структури) і спрямована на досягнення довгострокового успіху шляхом задоволення потреб споживача та отримання корисного ефекту як співробітниками підприємства, так і суспільством загалом. Обгрунтовано, що впровадження концепції TQМ сприяє стабільності попиту, зростанню прибутків, отриманню конкурентних переваг на ринку, однак для цього, насамперед, необхідно сформувати високий рівень культури, свідомості та відповідальність власників і керівників підприємств перед суспільством. Виявлено, що концепція TQM на відміну від міжнародних стандартів ІSО серії 9000 не обмежується жорсткими вимогами, а надає керівникам підприємств широкий набір конкретних підходів та методів для виконання вимог, установлених стандартами ІSО серії 9000. Розкрито сутність принципів TQM та формування систем управління якістю в контексті вимог стандарту ISO 9001:2015. Визначено проблеми впровадження компаніями систем загального управління якістю, такі як: відсутність стратегічного планування; відсутність відповідної внутрішньо-фірмової культури, спрямованої на підтримку програми TQM. Наголошено, що фірми, які впроваджують TQM, повинні зосереджувати увагу на трьох ключових областях: стратегії, керуванні процесами, акцентуванні уваги на споживачах. Результати досліджень дозволяють дійти висновку, що сучасні підходи і методи з управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг нерозривно пов’язано зі створенням цілісної та дієвої системи управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Саме такий підхід є ефективним засобом забезпечення належної якості виконання робіт (послуг), підвищення їхньої конкурентоспроможності, досягнення ключових цілей бізнесу.
The article demonstrates that the social-oriented concept of general quality management (TQM) is quality-oriented, based on the involvement of all its members (staff in all divisions and at all levels of the organizational structure) and aims to achieve long-term success by meeting consumer needs and benefiting effect both by employees of the enterprise and society in general. It is justified that the implementation of the TQM concept contributes to the stability of demand, the growth of profits, the acquisition of competitive advantages in the market, but, first of all, it is necessary to create a high level of culture, consciousness and responsibility of owners and managers of enterprises to society. Unlike the international ISO 9000 standards, the TQM concept is found not to be restricted by stringent requirements, but provides business executives with a broad set of specific approaches and methods to meet the requirements set by the ISO 9000 standards. The essence of TQM principles and the formation of quality management systems in the context of requirements are revealed ISO 9001:2015 standard. The problems of implementation by the companies of the systems of general quality management, such as: lack of strategic planning; the lack of an appropriate in-house culture to support the TQM program. It is emphasized that firms implementing TQM should focus on three key areas: strategy, process management, and consumer focus. The research results suggest that modern approaches and methods for quality management in engineering services are inextricably linked to the creation of a complete and effective quality management system in the context of the requirements of the international standard ISO 9001:2015. This approach is an effective means of ensuring the proper quality of work (services), enhancing their competitiveness, and achieving the key business goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11272
Інші ідентифікатори: DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1256-2019-25-14
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.