Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1133
Назва: Особливості конкуренції на ринку соняшникової олії в Україні
Інші назви: Особенности конкуренции на рынке подсолнечного масла в Украине
Features of competition in the market of sunflower oil in Ukraine
Автори: Дуранова, Т.А.
Дуранова, Т.А.
Duranova, T.
Бібліографічний опис: Дуранова Т. А. Особливості конкуренції на ринку соняшникової олії в Україні / Т. А. Дуранова // Інноваційна Економіка. - 2013. - № 8. – С. 50-55.
Дата публікації: 2013
Видавництво: СМП «ТАЙП»
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
конкурентне середовище
монополізм
індекс Харфінделя-Хіршмана
конкуренция
конкурентоспособность
конкурентная середа
монополизм
индекс Харфинделя-Хиршмана
competition
competitiveness
competitive environment
monopolization
Herfindahl-Hirschman index
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості конкуренції та проведено оцінку рівня конкуренції на ринку соняшникової олії в Україні за допомогою індекса Харфінделя-Хіршмана. На основі оцінки рівня конкуренції досліджено конкурентоспроможність олійно-жирових підприємств, динаміку зміни ринкової позиції підприємств та визначено лідерів на ринку олії. Розкрито сучасні тенденції розвитку світового ринку рослинних олій та місце України на ньому. Викладено подальші шляхи розвитку олійно-жирових підприємств.
В статье рассмотрены особенности конкуренции и проведена оценка уровня конкуренции на рынке подсолнечного масла в Украине с помощью индекса Харфинделя-Хиршмана. На основе оценки уровня конкуренции исследованы конкурентоспособность масложировых предприятий, динамика изменения рыночной позиции предприятий и определены лидеры на рынке подсолнечного масла. Исследованы современные тенденции развития мирового рынка растительных масел и определено место Украины на нем. Определены дальнейшие пути развития масложировой промышленности.
In the article considered peculiarity of competition and assessed the level of competition in the market of oil in Ukraine with use Herfindahl-Hirschman’s index. On the basis of assessing the level of competition studied the competitiveness of oil-fat companies and determined by the market leader in sunflower oil. Тhe modern trends of world market’s progress of vegetable oils and defined certainly place of Ukraine on it was explored. The trends of proposed development of oil-fat industry were described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1133
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості конкуренції на ринку соняшникової олії в Україні.pdf257,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.