Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11371
Назва: Експертиза якості надання послуг у закладах ресторанного господарства
Інші назви: Cathering business services quality evaluation
Автори: Коваленко, Б.Ю.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: послуги ресторанного господарства
експертиза якості
система забезпечення якості обслуговування
метод Ісікави та Парето
контрольний лист
АВС-аналіз
restaurant services
quality expertise
quality assurance system
Ishikawa and Pareto method
checklist
ABC analysis
076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність
кафедра експертизи товарів та послуг
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти стану ринку послуг ресторанного господарства, законодавчу та нормативно-правову бази, що регулюють послуги ресторанного господарства та особливості державної та міжнародної класифікації підприємств ресторанного господарства. Проаналізовано діяльність ресторану «Reef» та обґрунтовано вибір методів експертного оцінювання якості обслуговування, проведено експертне оцінювання якості обслуговування у закладі «Reef» методом Ісікави та Парето з використанням контрольного листу та АВС-аналізу, розроблено модель системи забезпечення якості обслуговування в ресторанному господарстві, проведено експертизу послуг ресторанного господарства з метою захисту прав споживачів. Запропоновано рекомендації щодо поліпшення якості надання послуг ресторанного господарства.
Diploma thesis deals with theoretical aspects a modern market of services of restaurant economy condition, legislative and normatively-legal bases that regulate services of restaurant economy and feature of state and international classification of enterprises of restaurant economy, is in-process considered. The activity of the restaurant "Reef" is analyzed and the choice of methods of expert evaluation of service quality is substantiated, the expert evaluation of service quality in the institution "Reef" is carried out by the method of Ishikawa and Pareto using checklist and ABC analysis, the model of the system of quality assurance of service in the restaurant economy is conducted, the examination is carried out restaurant services to protect consumer rights. Recommendations for improving the quality of restaurant services are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11371
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.