Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Б.Ю.-
dc.date.accessioned2020-04-21T10:28:29Z-
dc.date.available2020-04-21T10:28:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11371-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти стану ринку послуг ресторанного господарства, законодавчу та нормативно-правову бази, що регулюють послуги ресторанного господарства та особливості державної та міжнародної класифікації підприємств ресторанного господарства. Проаналізовано діяльність ресторану «Reef» та обґрунтовано вибір методів експертного оцінювання якості обслуговування, проведено експертне оцінювання якості обслуговування у закладі «Reef» методом Ісікави та Парето з використанням контрольного листу та АВС-аналізу, розроблено модель системи забезпечення якості обслуговування в ресторанному господарстві, проведено експертизу послуг ресторанного господарства з метою захисту прав споживачів. Запропоновано рекомендації щодо поліпшення якості надання послуг ресторанного господарства.ru_RU
dc.description.abstractDiploma thesis deals with theoretical aspects a modern market of services of restaurant economy condition, legislative and normatively-legal bases that regulate services of restaurant economy and feature of state and international classification of enterprises of restaurant economy, is in-process considered. The activity of the restaurant "Reef" is analyzed and the choice of methods of expert evaluation of service quality is substantiated, the expert evaluation of service quality in the institution "Reef" is carried out by the method of Ishikawa and Pareto using checklist and ABC analysis, the model of the system of quality assurance of service in the restaurant economy is conducted, the examination is carried out restaurant services to protect consumer rights. Recommendations for improving the quality of restaurant services are offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпослуги ресторанного господарстваru_RU
dc.subjectекспертиза якостіru_RU
dc.subjectсистема забезпечення якості обслуговуванняru_RU
dc.subjectметод Ісікави та Паретоru_RU
dc.subjectконтрольний листru_RU
dc.subjectАВС-аналізru_RU
dc.subjectrestaurant servicesru_RU
dc.subjectquality expertiseru_RU
dc.subjectquality assurance systemru_RU
dc.subjectIshikawa and Pareto methodru_RU
dc.subjectchecklistru_RU
dc.subjectABC analysisru_RU
dc.subject076 підприємництво, торгівля та біржова діяльністьru_RU
dc.subjectкафедра експертизи товарів та послугru_RU
dc.titleЕкспертиза якості надання послуг у закладах ресторанного господарстваru_RU
dc.title.alternativeCathering business services quality evaluationru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.