Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11376
Назва: | Експертиза якості та розробка заходів щодо забезпечення прав споживачів при реалізації свіжого м’яса в торговельній мережі |
Інші назви: | Quality control and development of measures to ensure consumer rights in the sale of fresh meat in the retail network |
Автори: | Скомороха, Т.О. |
Дата публікації: | 2019 |
Ключові слова: | експертиза свіже м'ясо захист прав споживачів фальсифікація ідентифікація балові шкали органолептична оцінка expertise fresh meat protection of consumer rights falsification identification score scales organoleptic evaluation 076 підприємництво, торгівля та біржова діяльність кафедра експертизи товарів та послуг |
Короткий огляд (реферат): | В роботі проаналізовано класифікацію м’яса в Україні. Визначено споживні
властивості м’яса та чинники їх формування. Проаналізовано стан системи захисту прав споживачів. Дана характеристика сучасному стану виробництва та експортно-
імпортного товарообігу м’яса в Україні. Проаналізовано зміни законодавчого та
нормативного забезпечення галузі тваринництва. Визначено порядок проведення
експертизи м’яса яловичини та свинини. Проведено експертне оцінювання м’яса
яловичини та свинини за органолептичними показниками із використанням балових
шкал. Розроблено рекомендації щодо забезпечення прав споживачів при реалізації
свіжого м’яса в торговельній мережі. This paper analyzes the classification of meat in Ukraine. Meat consumption properties and factors of their formation are determined. The state of the consumer protection system is analyzed. It describes the current state of production and exportimport trade in meat in Ukraine. Changes in the legislative and regulatory support of the livestock industry are analyzed. The procedure for the examination of beef and pork meat has been determined. Expert evaluation of beef and pork meat on organoleptic parameters using score scales. Consumer rights recommendations have been developed to market fresh meat in the retailer. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11376 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скомороха Т.О. Кваліфікаційна робота.pdf | 204,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Скомороха Т.О. Реферат.pdf | 167,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.