Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11378
Title: Комунікативна політика в системі маркетингу ДП «Адідас-Україна»
Other Titles: Communicative policy in system marketing of SE “Adidas-Ukraine”
Authors: Бостан, Г.А.
Issue Date: 2019
Keywords: комунікативна політика
реклама
комунікація
маркетинг
просування
крауд-маркетинг
крауд-технології
сезонність попиту
communicative politics
advertising
communication
marketing
promotion
crowd-marketing
crowd-technology
seasonality of demand
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Abstract: У роботі розглядаються значення комунікативної політики для підприємства, основні поняття, елементи, методи просування спортивних товарів на ринок та нові підходи в сфері комунікацій. Проаналізовано діяльність ДП «Адідас-Україна», основні фінансові показники, маркетингове середовище та комплекс маркетингу. Було визначено основні комунікативні заходи компанії, проведено дослідження, направлені на визначення ефективності вже проведених комунікативних заходів. Пропонуються вирішення існуючих проблем, шляхом розробки нових та вдосконалення старих комунікативних заходів. Зокрема, зовнішня реклама (банерна реклама, білборди, ситилайт, вивіски тощо), стимулювання збуту та Інтернет-реклама. Особливим напрямком вдосконалення комунікацій – ведення інновацій на підприємстві, а саму – крауд-технологій. Виявлення сезонності попиту на товар та формування маркетингових комунікацій в залежності від впливу сезонної складової.
The work considers the importance of communicative policy for the enterprise, the main concepts, elements, methods of promotion sporting goods to the market and new approaches in the field of communications. The activity of SC "Adidas-Ukraine", main financial indicators, marketing environment and marketing complex are analyzed. The main communicative measures of the company were identified, studies were conducted to determine the effectiveness of communicative activities already carried out. The solution of existing problems is proposed, by developing new and improving old communicative measures. In particular, outdoor advertising (banner advertising, billboards, sitylite, signboards, etc.), sales promotion and Internet advertising. The special direction of improving communications is conducting innovations at the enterprise, and itself - crowd-technologies. Detection of seasonality of demand for the product and formation of marketing communications depending on the influence of the seasonal component.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11378
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бостан Г.А. Кваліфікаційна робота.pdf337,65 kBAdobe PDFView/Open
Бостан Г.А. Реферат.pdf610,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.