Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГозун, В.П.-
dc.date.accessioned2020-04-22T15:33:56Z-
dc.date.available2020-04-22T15:33:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11379-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи банківського маркетингу, досліджено сутність та еволюцію банківського маркетингу, визначено концептуальні особливості банківського маркетингу, проаналізовано основні тенденції на вітчизняному ринку банківських послуг, досліджено практичні аспекти застосування основних складових маркетингової діяльності ПАТ «ПриватБанк» за допомогою таких інструментів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності ПАТ КБ «ПриватБанк»: запропоновано заходи щодо покращення маркетингової діяльності ПАТ КБ «ПриватБанк» у віртуальному середовищі; визначено основні напрямки удосконалення товарної та комунікативної політики банку.ru_RU
dc.description.abstractThe paper deals with the theoretical foundations of banking marketing, explores the essence and evolution of banking marketing, identifies the conceptual features of banking marketing, analyzes the main tendencies in the domestic banking services market, investigates the practical aspects of the use of the main components of marketing activity of PJSC CB «PrivatBank» with the help of such instruments as competitive analysis, STEP analysis, SWOT analysis. The main directions of improvement of marketing activity of PJSC CB «PrivatBank» are offered: measures are proposed to improve the marketing activity of PJSC CB «PrivatBank» in a virtual environment; the main directions of improvement of the commodity and communicative policy of the bank are determined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетингове середовищеru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectbanking marketingru_RU
dc.subjectmarketing-mixru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleМаркетинг послуг ПАТ КБ «ПриватБанк» на ринку банківського бізнесуru_RU
dc.title.alternativeMarketing services of PJSC CB «PrivatBank» in the banking business marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гозун В.П. Кваліфікаційна робота.pdf680,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гозун В.П. Реферат.pdf623,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.