Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11380
Назва: Маркетингова стратегія компанії на ринку В2В
Інші назви: Marketing strategy of a company on the B2B market
Автори: Коглер, Т.В.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
маркетингова стратегія
маркетингова діяльність
стратегічний маркетинг
ринок В2В
marketing
marketing strategy
marketing activity
strategic marketing
B2B market
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегічного маркетингу та формування маркетингових стратегій підприємств на ринку В2В. Проаналізовано маркетингову діяльність та застосування маркетингових стратегій компанії «Бастіон», а також здійснено оцінку конкурентоспроможності компанії на ринку. У результаті дослідження було запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегічної політики компанії, запропоновано заходи стосовно поліпшення цінової стратегії підприємства завдяки перегляду політики знижок, удосконалення комунікативної стратегії, зокрема діяльності підприємства в інтернет-середовищі, надано рекомендації щодо оптимізації організаційної структури підприємства, а також розроблено маркетингову програму.
The work deals with the theoretical aspects of strategic marketing and forming of marketing strategies on the market B2B. The marketing activities as well as the use of marketing strategies by the company “Bastion” were analyzed, the evaluation of the company’s competitive capacity on the market was done. As a result of the research, the ways of development of the marketing strategical policy of the company, the measures regarding improving of the price strategy of the company due to reconsideration of the discount policy of the company, the ways of development of the communicative strategy of the company, in particular, the ones regarding the activities of the company on the internet surrounding, were proposed. The recommendations concerning optimization of the organization structure of the company were given, and the marketing program was designed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11380
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коглер Т.В. Кваліфікаційна робота.pdf600,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Коглер Т.В. Реферат.pdf507,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.