Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоглер, Т.В.-
dc.date.accessioned2020-04-22T15:38:43Z-
dc.date.available2020-04-22T15:38:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11380-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегічного маркетингу та формування маркетингових стратегій підприємств на ринку В2В. Проаналізовано маркетингову діяльність та застосування маркетингових стратегій компанії «Бастіон», а також здійснено оцінку конкурентоспроможності компанії на ринку. У результаті дослідження було запропоновано шляхи удосконалення маркетингової стратегічної політики компанії, запропоновано заходи стосовно поліпшення цінової стратегії підприємства завдяки перегляду політики знижок, удосконалення комунікативної стратегії, зокрема діяльності підприємства в інтернет-середовищі, надано рекомендації щодо оптимізації організаційної структури підприємства, а також розроблено маркетингову програму.ru_RU
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of strategic marketing and forming of marketing strategies on the market B2B. The marketing activities as well as the use of marketing strategies by the company “Bastion” were analyzed, the evaluation of the company’s competitive capacity on the market was done. As a result of the research, the ways of development of the marketing strategical policy of the company, the measures regarding improving of the price strategy of the company due to reconsideration of the discount policy of the company, the ways of development of the communicative strategy of the company, in particular, the ones regarding the activities of the company on the internet surrounding, were proposed. The recommendations concerning optimization of the organization structure of the company were given, and the marketing program was designed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectстратегічний маркетингru_RU
dc.subjectринок В2Вru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectstrategic marketingru_RU
dc.subjectB2B marketru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleМаркетингова стратегія компанії на ринку В2Вru_RU
dc.title.alternativeMarketing strategy of a company on the B2B marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коглер Т.В. Кваліфікаційна робота.pdf600,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Коглер Т.В. Реферат.pdf507,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.