Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381
Назва: | Збутова політика в системі маркетингу ПрАТ «Чумак» |
Інші назви: | Sales policy in the marketing system PJSC «Chumak» |
Автори: | Сисак, А.В. |
Дата публікації: | 2019 |
Ключові слова: | маркетинг збут збутова політика посередник marketing sales sales policy intermediary 075 маркетинг кафедра маркетингу |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття «збут» та маркетингова збутова політика.
Проаналізовано маркетингову збутову політику ПрАТ «Чумак»
Запропоновано вийти на нові ринку збуту, залучити додаткових посередників для збуту готової продукції, почати співробітництво з школами, мережами автозаправок та доставками їжі. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the concept of "marketing" and sales marketing policy. Sales policy of PJSC “Chumak” is analyzed. It is proposed to enter new markets, to attract additional intermediaries for the sale of finished products, to start cooperation with schools, gas stations and food delivery. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11381 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сисак А.В. Кваліфікаційна робота.pdf | 485,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Сисак А.В. Реферат.pdf | 479,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.