Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11382
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»
Інші назви: Improvement of marketing activity of the industrial enterprise "Telekart-prilad"
Автори: Бренсон, Я.Г.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
промисловий маркетинг
маркетингове середовище підприємства
marketing
marketing complex
industrial marketing
enterprise marketing environment
075 маркетинг
кафедра маркетингу
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сутність та значення маркетингу для промислового підприємства; визначено поняття і складові маркетингового середовища промислового підприємства та надано характеристику процессу управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Телекарт-Прилад»; проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Телекарт-Прилад» та дослідженоскладові комплексу маркетингу ТОВ «Телекарт-Прилад». Розроблено рекомендації щодо удосконалення комунікативної діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад» у віртуальному середовищі, надано пропозиції щодо покращення комунікативної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» за рахунок виставкової діяльності та розроблено пропозиції щодо оновлення асортименту продукції ТОВ «Телекарт-Прилад».
The essence and importance of marketing for an industrial enterprise are considered in the work; the concept and components of the marketing environment of an industrial enterprise are defined and the process of managing the marketing activity of an industrial enterprise is characterized. Organizational and economic characteristics of "Telekart-prilad"are given; The marketing environment of "Telekart-prilad"was analyzed and the components of the marketing-mix of "Telekart-prilad"were investigated. Recommendations for improving the communication activity of "Telekart-prilad" in the virtual environment were developed, proposals for improving the communication policy of "Telekart-prilad"at the expense of exhibition activities were developed, and proposals for updating the range of products of "Telekart-prilad" were developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11382
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.