Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБренсон, Я.Г.-
dc.date.accessioned2020-04-22T15:54:41Z-
dc.date.available2020-04-22T15:54:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11382-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто сутність та значення маркетингу для промислового підприємства; визначено поняття і складові маркетингового середовища промислового підприємства та надано характеристику процессу управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Телекарт-Прилад»; проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Телекарт-Прилад» та дослідженоскладові комплексу маркетингу ТОВ «Телекарт-Прилад». Розроблено рекомендації щодо удосконалення комунікативної діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад» у віртуальному середовищі, надано пропозиції щодо покращення комунікативної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» за рахунок виставкової діяльності та розроблено пропозиції щодо оновлення асортименту продукції ТОВ «Телекарт-Прилад».ru_RU
dc.description.abstractThe essence and importance of marketing for an industrial enterprise are considered in the work; the concept and components of the marketing environment of an industrial enterprise are defined and the process of managing the marketing activity of an industrial enterprise is characterized. Organizational and economic characteristics of "Telekart-prilad"are given; The marketing environment of "Telekart-prilad"was analyzed and the components of the marketing-mix of "Telekart-prilad"were investigated. Recommendations for improving the communication activity of "Telekart-prilad" in the virtual environment were developed, proposals for improving the communication policy of "Telekart-prilad"at the expense of exhibition activities were developed, and proposals for updating the range of products of "Telekart-prilad" were developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectпромисловий маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингове середовище підприємстваru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjectindustrial marketingru_RU
dc.subjectenterprise marketing environmentru_RU
dc.subject075 маркетингru_RU
dc.subjectкафедра маркетингуru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності промислового підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of the industrial enterprise "Telekart-prilad"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.