Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11393
Назва: Уміння слухати як важлива складова культури професійного спілкування
Інші назви: Listening skills as an important component of professional communication culture
Автори: Ковальська, Н.А.
Kovalska, N.
Бібліографічний опис: Ковальська Н. А. Уміння слухати як важлива складова культури професійного спілкування / Н. А. Ковальська, Д. І. Кравчук // Topical issues of the development of modern science: Abstracts of the 8th International scientific and practical conference. Publishing House “ACCENT”. – Sofia, Bulgaria, 2020. – Pp. 298-302.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: слухання
види слухання
уміння слухати
професійне спілкування
культура професійного спілкування
listening
types of listening
listening skills
professional communication
culture of professional communication
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні аспекти ефективної професійної комунікації. Визначено роль слухання як важливого психологічного компоненту вербальної комунікації та одного із найголовніших показників культури професійного спілкування. Досліджено особливості володіння умінням слухати майбутніми фахівцями економічного профілю.
The article discusses the main aspects of effective professional communication. The role of listening as an important psychological component of verbal communication and one of the main indicators of the culture of professional communication is determined. The features of the ability to listen to future specialists in the economic field are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11393
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.