Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11401
Назва: Організаційна культура як ключова технологія управління закладом вищої освіти в сучасних умовах
Інші назви: Organizational culture as a key technology of higher education institution management in modern conditions
Автори: Кривцова, М.С.
Сорока, О.В.
Kryvtsova, M.
Soroka, A.
Бібліографічний опис: Кривцова М. С. Організаційна культура як ключова технологія управління закладом вищої освіти в сучасних умовах / М. С. Кривцова, О. В. Сорока // Регіональна економіка та управління. – 2020. – №1 (27). – Ч. ІІ. – С. 5-10.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: організаційна культура
заклад вищої освіти
клієнтоорієнтований підхід
студент
organizational culture
higher education institution
client-oriented approach
student
стаття
Короткий огляд (реферат): Автори розкривають і уточнюють поняття «організаційна культура закладу вищої освіти», аналізують її основні елементи. Висвітлюються практичні особливості функціонування організаційної культури в ВУЗі. Особлива увага приділяється питанням застосування клієнтоорієнтованого підходу для формування і розвитку організаційної культури сучасного закладу вищої освіти. Визначення клієнтоорієнтованої організаційної культури ВУЗу доцільно як системи цінностей, поведінкових норм, традицій, ритуалів і символів, що орієнтовані на внутрішнього або зовнішнього клієнта з метою обліку та реалізації його потреб та інтересів в діяльності освітнього закладу. Інтеграція компонентів клієнтоорієнтованої організаційної культури в систему вищої освіти сприяє підвищенню конкурентоспроможності ВНЗ, престижу і репутації потенціалу, рівня інноваційного розвитку закладу, а також соціально-психологічного клімату всередині університетського середовища.
The authors disclose and clarify the concept of "organizational culture of the institution of higher education.", Analyze its basic elements. The practical features of the functioning of organizational culture in the university are highlighted. Particular attention is paid to the application of a customer-oriented approach to the formation and development of the organizational culture of a modern university. The definition of a customer-oriented organizational culture of a university is advisable as a system of values, behavioral norms, traditions, rituals and symbols focused on an internal or external client in order to take into account and realize its needs and interests in the activities of an educational institution. The integration of components of a customer-oriented organizational culture in the higher education system helps to increase the competitiveness of the university, prestige and reputation potential, the level of innovative development of the university, as well as the socio-psychological climate within the university environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11401
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.