Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11418
Назва: Міжнародні стандарти менеджменту банківського обслуговування
Інші назви: International Standards of Banking Service’s Management
Автори: Шелудько, С.А.
Sheludko, S.
Бібліографічний опис: Шелудько С. А. Міжнародні стандарти менеджменту банківського обслуговування / С. А. Шелудько // Актуальні проблеми менеджменту, фінансів та публічного управління в сучасних глобалізаційних процесах: збірник матеріалів VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (19 березня 2020 р.). – Ірпінь: Університет ДФС України, 2020. – С. 345-348.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Університет ДФС України
Ключові слова: банк
захист прав споживачів
клієнтська мобільність
методи продажів
міжнародні стандарти
bank
client mobility
consumer rights protection
international standards
sales methods
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): Тези присвячено висвітленню міжнародного досвіду належного банківського обслуговування. Представлено мотиви впровадження країнами G20 та ОЕСР Вищих принципів захисту споживачів фінансових послуг, проаналізовано базові положення цього документу.
Conference proceedings are devoted to the international experience in proper banking services. It is presented the motives of the implementation by G20 and OECD countries of FCP Principles, it is analyzed the basic provisions of this document.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11418
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.