Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11418
Title: Міжнародні стандарти менеджменту банківського обслуговування
Other Titles: International Standards of Banking Service’s Management
Authors: Шелудько, С.А.
Sheludko, S.
Citation: Шелудько С. А. Міжнародні стандарти менеджменту банківського обслуговування / С. А. Шелудько // Актуальні проблеми менеджменту, фінансів та публічного управління в сучасних глобалізаційних процесах: збірник матеріалів VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (19 березня 2020 р.). – Ірпінь: Університет ДФС України, 2020. – С. 345-348.
Issue Date: 2020
Publisher: Університет ДФС України
Keywords: банк
захист прав споживачів
клієнтська мобільність
методи продажів
міжнародні стандарти
bank
client mobility
consumer rights protection
international standards
sales methods
тези доповідей
Abstract: Тези присвячено висвітленню міжнародного досвіду належного банківського обслуговування. Представлено мотиви впровадження країнами G20 та ОЕСР Вищих принципів захисту споживачів фінансових послуг, проаналізовано базові положення цього документу.
Conference proceedings are devoted to the international experience in proper banking services. It is presented the motives of the implementation by G20 and OECD countries of FCP Principles, it is analyzed the basic provisions of this document.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11418
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.