Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11482
Title: Кластерні утворення у сфері харчування туристів
Other Titles: Cluster formations in the field of tourist food
Authors: Михайлюк, О.Л.
Mykhailiuk, O.
Citation: Михайлюк О. Л. Кластерні утворення у сфері харчування туристів / О. Л. Михайлюк // Міський туризм: реалії, виклики, перспективи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Київ: Альфа-ПІК, 2020. – С. 28-29.
Issue Date: 2020
Keywords: кластери
кластерні утворення
туризм
харчування туристів
clusters
cluster formations
tourism
food of tourists
тези доповідей
Abstract: У тезах доповіді стверджується, що кластер (англ. cluster – група) у ресторанному бізнесі - це своєрідний холдинг невеликих підприємств однієї сфери діяльності, об’єднаних технічно та організаційно у неформальну або формальну структуру з метою захисту своїх інтересів, зниження собівартості виробничих процесів і спільного просування продукції та послуг. Також це – група взаємопов’язаних компаній та інших організацій суміжних галузей/секторів економіки на певній географічній території, що співпрацюють та конкурують між собою. Однією з сучасних тенденцій ресторанного господарства в Європі є його комбінація з мистецтвом, шляхом проведення у закладах харчування різноманітних виставок, творчих вечорів, концертів. Також розвивається мода на ресторани-клуби, що є на сьогоднішній день дуже популярним видом відпочинку, а, отже, прибутковим бізнесом. Іншим цікавим напрямком сучасного європейського ринку підприємств ресторанного господарства є поява такого визначення, як «дахово-ресторанний бізнес», тобто створення ресторанів на дахах будинків. В Одесі формуються кластерні утворення на базі ресторанів та кафе, це ситуаційні об’єднання різних сфер бізнесу задля досягнення спільної мети, але офіційно вони ніяк не оформлені у кластер.
The abstracts of the report state that a cluster (group) in the restaurant business is a kind of holding of small enterprises of one sphere of activity, technically and organizationally united in an informal or formal structure to protect their interests, reduce production costs and joint promotion of products and services. It is also a group of interconnected companies and other organizations of related industries / sectors of the economy in a certain geographical area, cooperating and competing with each other. One of the modern trends in the restaurant industry in Europe is its combination with art, by holding various exhibitions, creative evenings, concerts in catering establishments. Fashion for restaurant-clubs is also developing, which is today a very popular type of recreation, and, consequently, a profitable business. Another interesting direction of the modern European market of restaurant enterprises is the emergence of such a definition as "roofing and restaurant business", ie the creation of restaurants on the roofs of houses. In Odessa, cluster formations are being formed on the basis of restaurants and cafes, these are situational associations of different spheres of business in order to achieve a common goal, but they are not officially formed into a cluster.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11482
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кластерні утворення у сфері харчування туристів.pdf215,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.