Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлюк, О.Л.-
dc.contributor.authorMykhailiuk, O.-
dc.date.accessioned2020-06-22T12:42:19Z-
dc.date.available2020-06-22T12:42:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМихайлюк О. Л. Кластерні утворення у сфері харчування туристів / О. Л. Михайлюк // Міський туризм: реалії, виклики, перспективи: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Київ: Альфа-ПІК, 2020. – С. 28-29.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11482-
dc.description.abstractУ тезах доповіді стверджується, що кластер (англ. cluster – група) у ресторанному бізнесі - це своєрідний холдинг невеликих підприємств однієї сфери діяльності, об’єднаних технічно та організаційно у неформальну або формальну структуру з метою захисту своїх інтересів, зниження собівартості виробничих процесів і спільного просування продукції та послуг. Також це – група взаємопов’язаних компаній та інших організацій суміжних галузей/секторів економіки на певній географічній території, що співпрацюють та конкурують між собою. Однією з сучасних тенденцій ресторанного господарства в Європі є його комбінація з мистецтвом, шляхом проведення у закладах харчування різноманітних виставок, творчих вечорів, концертів. Також розвивається мода на ресторани-клуби, що є на сьогоднішній день дуже популярним видом відпочинку, а, отже, прибутковим бізнесом. Іншим цікавим напрямком сучасного європейського ринку підприємств ресторанного господарства є поява такого визначення, як «дахово-ресторанний бізнес», тобто створення ресторанів на дахах будинків. В Одесі формуються кластерні утворення на базі ресторанів та кафе, це ситуаційні об’єднання різних сфер бізнесу задля досягнення спільної мети, але офіційно вони ніяк не оформлені у кластер.ru_RU
dc.description.abstractThe abstracts of the report state that a cluster (group) in the restaurant business is a kind of holding of small enterprises of one sphere of activity, technically and organizationally united in an informal or formal structure to protect their interests, reduce production costs and joint promotion of products and services. It is also a group of interconnected companies and other organizations of related industries / sectors of the economy in a certain geographical area, cooperating and competing with each other. One of the modern trends in the restaurant industry in Europe is its combination with art, by holding various exhibitions, creative evenings, concerts in catering establishments. Fashion for restaurant-clubs is also developing, which is today a very popular type of recreation, and, consequently, a profitable business. Another interesting direction of the modern European market of restaurant enterprises is the emergence of such a definition as "roofing and restaurant business", ie the creation of restaurants on the roofs of houses. In Odessa, cluster formations are being formed on the basis of restaurants and cafes, these are situational associations of different spheres of business in order to achieve a common goal, but they are not officially formed into a cluster.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкластериru_RU
dc.subjectкластерні утворенняru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectхарчування туристівru_RU
dc.subjectclustersru_RU
dc.subjectcluster formationsru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjectfood of touristsru_RU
dc.subjectтези доповідейru_RU
dc.titleКластерні утворення у сфері харчування туристівru_RU
dc.title.alternativeCluster formations in the field of tourist foodru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кластерні утворення у сфері харчування туристів.pdf215,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.