Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11504
Назва: The role of entrepreneurship in strategic management of the tourism industry
Інші назви: Роль підприємництва у стратегічному управлінні туристичною галуззю
Автори: Balabash, O.
Балабаш, О.С.
Бібліографічний опис: Khmelyarchuk M. The role of entrepreneurship in strategic management of the tourism industry / M. Khmelyarchuk, I. Demko, N. Kozmuk, O. Balueva, O. Balabash // Journal of Entrepreneurship Education. – 2019. – Vol. 22. – Issue 2. – РР. 1-8.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: sustainable tourism development
destination
diversification
risk
strategies
сталий розвиток туризму
призначення
диверсифікація
ризик
стратегії
стаття
Короткий огляд (реферат): The strategic alternatives to the development of tourism business are considered: "risk minimization", "benefit strengthening", "leadership protection", "marginal performance", "selective expansion", “selective growth", "cost minimization", "conservative expansion", "market penetration”. The list of strategic positions and model strategies based on content analysis are formed. The model of strategy selection is developed in the context of unexpected changes in the external industry environment, which, in contrast to the existing ones, will allow the tourist destination and travel business companies to reasonably choose their own development strategy, taking into account variable environmental factors.
Розглядаються стратегічні альтернативи розвитку туристичного бізнесу: "мінімізація ризиків", "посилення вигід", "захист лідерства", "гранична ефективність", "вибіркове розширення", "вибіркове зростання", "мінімізація витрат", "консервативне розширення" ", "проникнення на ринок". Сформовано перелік стратегічних позицій та стратегій на основі контент-аналізу. Модель вибору стратегії розроблена в умовах несподіваних змін зовнішнього галузевого середовища, які, на відміну від існуючих, дозволять туристичному напрямку та туристичним компаніям обґрунтовано вибирати власну стратегію розвитку з урахуванням змінної екологічної ситуації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11504
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The role of entrepreneurship in strategic management of the tourism industry.pdf470,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.