Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBalabash, O.-
dc.contributor.authorБалабаш, О.С.-
dc.date.accessioned2020-07-17T08:38:24Z-
dc.date.available2020-07-17T08:38:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationKhmelyarchuk M. The role of entrepreneurship in strategic management of the tourism industry / M. Khmelyarchuk, I. Demko, N. Kozmuk, O. Balueva, O. Balabash // Journal of Entrepreneurship Education. – 2019. – Vol. 22. – Issue 2. – РР. 1-8.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11504-
dc.description.abstractThe strategic alternatives to the development of tourism business are considered: "risk minimization", "benefit strengthening", "leadership protection", "marginal performance", "selective expansion", “selective growth", "cost minimization", "conservative expansion", "market penetration”. The list of strategic positions and model strategies based on content analysis are formed. The model of strategy selection is developed in the context of unexpected changes in the external industry environment, which, in contrast to the existing ones, will allow the tourist destination and travel business companies to reasonably choose their own development strategy, taking into account variable environmental factors.ru_RU
dc.description.abstractРозглядаються стратегічні альтернативи розвитку туристичного бізнесу: "мінімізація ризиків", "посилення вигід", "захист лідерства", "гранична ефективність", "вибіркове розширення", "вибіркове зростання", "мінімізація витрат", "консервативне розширення" ", "проникнення на ринок". Сформовано перелік стратегічних позицій та стратегій на основі контент-аналізу. Модель вибору стратегії розроблена в умовах несподіваних змін зовнішнього галузевого середовища, які, на відміну від існуючих, дозволять туристичному напрямку та туристичним компаніям обґрунтовано вибирати власну стратегію розвитку з урахуванням змінної екологічної ситуації.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectsustainable tourism developmentru_RU
dc.subjectdestinationru_RU
dc.subjectdiversificationru_RU
dc.subjectriskru_RU
dc.subjectstrategiesru_RU
dc.subjectсталий розвиток туризмуru_RU
dc.subjectпризначенняru_RU
dc.subjectдиверсифікаціяru_RU
dc.subjectризикru_RU
dc.subjectстратегіїru_RU
dc.subjectстаттяru_RU
dc.titleThe role of entrepreneurship in strategic management of the tourism industryru_RU
dc.title.alternativeРоль підприємництва у стратегічному управлінні туристичною галуззюru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The role of entrepreneurship in strategic management of the tourism industry.pdf470,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.