Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11509
Title: Від інформаційного суспільства до суспільства знання: соціально-філософський аналіз
Other Titles: From the information society to the knowledge society: socio-philosophical analysis
Authors: Юшкевич, Ю.С.
Yushkevych, Y.
Citation: Юшкевич Ю. С. Від інформаційного суспільства до суспільства знання: соціально-філософський аналіз / Ю. С. Юшкевич // Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти: збірник наук. праць / за заг. ред. М. А. Журби. – Монреаль: СPM «ASF», 2020. – С. 17-19.
Issue Date: 2020
Publisher: СPM «ASF»
Keywords: знання
інформаційне суспільство
інформація
суспільство знання
information
information society
knowledge
knowledge-based-society
knowledge society
тези доповідей
Abstract: Метою дослідження є виявлення змісту концепту «інформаційне суспільство» через його співставлення з поняттям «суспільство знання». Було зроблено висновок, що наявні концепції сучасного розвитку суспільства певною мірою доповнюють одна одну акцентуючи увагу на більш значимому в межах кожної з них аспекті, тому дослідження концепту «інформаційне суспільство» через його співставлення з концептом «суспільство знання» є цілком виправданим.
The aim of the study is to identify the content of the concept of «information society» through its comparison with the concept of «knowledge society». It was concluded that the existing concepts of the modern development of society to a certain extent complement each other, focusing on a more significant aspect within each of them, therefore, the study of the concept of «information society» through its comparison with the concept of «knowledge society» is justified.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11509
Appears in Collections:Кафедра філософії, історії та політології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.