Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, В.В.-
dc.contributor.authorKovalenko, V.-
dc.date.accessioned2020-09-23T10:36:27Z-
dc.date.available2020-09-23T10:36:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32843/infrastruct44-30.-
dc.identifier.citationКоваленко В. В. Сучасні тенденції використання елементів комплексу маркетингу банками України / В. В. Коваленко // Інфраструктура ринку. – 2020. – Вип. 44. – С. 178-185.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11533-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасний стан використання елементів комплексу маркетингу. На сьогодні, вітчизняні банки активно пропонують ринку свій продукт, прагнучі збільшити купівельний інтерес. При використанні цифрового маркетингу у банків є широкі можливості для виходу на нові ринки за рахунок інформації, яка може допомогти ефективно визначати цільову аудиторію. Розуміння звичок клієнтів дозволить більш цілеспрямовано застосовувати елементи комплексу маркетингу. Дослідження ефективності використання банками елементів комплексу маркетингу необхідно проводити виходячи з базової моделі «Маркетинг-мікс 4Р», яка містить у собі продукт, ціну, місце продажу та просування банківських продуктів. Представлені компоненти мають позитивний ефект через реалізацію загальної стратегії комунікаційної політики банків. Визначено, що цифровий маркетинг – це різновид маркетингової діяльності банку, який передбачає використання цифрових каналів у процесі встановлення партнерських відносин з клієнтами. У статті проведено детальний аналіз кожного елементу комплексу маркетингу банків. Запропоновано науково-методичний підхід до розрахунку інтегрального показника ефективності використання елементів комплексу маркетингу. Ключові слова: комплекс маркетингу, банки, цінова політика, збутова політика, банківські комунікації.en_US
dc.description.abstractThe article considers the current state of use of elements of the marketing complex. The purpose of the study is to substantiate the theoretical and methodological principles and develop practical recommendations for evaluating the use of elements of the marketing complex by banks. Today, domestic banks are actively offering their product to the market, seeking to increase consumer interest. When using digital marketing, banks have ample opportunities to enter new markets through information that can help effectively identify the target audience. Understanding the habits of customers will allow you to more purposefully apply the elements of the marketing mix. The study of the effectiveness of the use of elements of the marketing complex by banks should be based on the basic model “Marketing Mix 4P”, which includes the product, price, place of sale and promotion of banking products. The presented components have a positive effect through the implementation of the overall communication policy of banks. It is determined digital marketing is a type of marketing activity of the bank, which involves the use of digital channels in the process of establishing partnerships with customers. Digital marketing of banking products involves the implementation of the following measures: SEO optimization, SMM, banking sites, contextual advertising, creation and maintenance of mobile applications. The article provides a detailed analysis of each element of the marketing complex of banks. The scientific and methodical approach to calculation of an integrated indicator of efficiency of use of elements of a marketing complex is offered. The obtained results showed that “Privatbank”, “Oschadbank” have a fairly high level of integrated indicator of the level of use of elements of the marketing complex during the research period, which is close to one. These results were obtained by banks through a prudent sales policy and market coverage. Attention is drawn to the fairly stable dynamics of the indicator in the banks of the Odessa region, namely “Vostok” and “Pivdennyy”, which due to a balanced pricing policy have achieved these results.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectбанкиen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectбанківські комунікаціїen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectbanksen_US
dc.subjectpricing policyen_US
dc.subjectsales policyen_US
dc.subjectbanking communicationsen_US
dc.subjectстаттяen_US
dc.titleСучасні тенденції використання елементів комплексу маркетингу банками Україниen_US
dc.title.alternativeCurrent trends in the use of elements of the marketing complex by Ukrainian banksen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.