Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11537
Назва: Територіальний маркетинг як фактор підвищення інвестиційної привабливості регіону
Інші назви: Territorial marketing as a factor in increasing the investment attractiveness of the region
Автори: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Бібліографічний опис: Тарасова К. І. Територіальний маркетинг як фактор підвищення інвестиційної привабливості регіону / К. I. Taрасова // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (31 серпня 2020) : зб. наук. праць. – Переяслав: ПХДПУ, 2020. ‒ С. 47-49.
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПХДПУ
Ключові слова: маркетинг
територіальний маркетинг
регіональний маркетинг
інвестиції
інвестиційна привабливість
інвестиційний клімат
економічна привабливість
marketing
territorial marketing
regional marketing
investments
investment attractiveness
investment climate
economic attractiveness
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність категорії «територіальний маркетинг», визначені його основні суб’єкти. Досліджено завдання територіального маркетингу в рамках підвищення економічної привабливості регіону та процесу залучення інвестицій.
The article considers the essence of the “territorial marketing” category, defines its main subjects. The tasks of territorial marketing in the framework of increasing the economic attractiveness of the region and the process of attracting investment are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11537
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.