Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11537
Title: Територіальний маркетинг як фактор підвищення інвестиційної привабливості регіону
Other Titles: Territorial marketing as a factor in increasing the investment attractiveness of the region
Authors: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Citation: Тарасова К. І. Територіальний маркетинг як фактор підвищення інвестиційної привабливості регіону / К. I. Taрасова // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (31 серпня 2020) : зб. наук. праць. – Переяслав: ПХДПУ, 2020. ‒ С. 47-49.
Issue Date: 2020
Publisher: ПХДПУ
Keywords: маркетинг
територіальний маркетинг
регіональний маркетинг
інвестиції
інвестиційна привабливість
інвестиційний клімат
економічна привабливість
marketing
territorial marketing
regional marketing
investments
investment attractiveness
investment climate
economic attractiveness
тези доповідей
Abstract: У статті розглянуто сутність категорії «територіальний маркетинг», визначені його основні суб’єкти. Досліджено завдання територіального маркетингу в рамках підвищення економічної привабливості регіону та процесу залучення інвестицій.
The article considers the essence of the “territorial marketing” category, defines its main subjects. The tasks of territorial marketing in the framework of increasing the economic attractiveness of the region and the process of attracting investment are studied.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11537
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.