Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11583
Назва: Ідентифікація лаків для волосся при проведенні товарознавчої експертизи
Інші назви: Identification of hairsprays for the purposes of merchandizing examination
Автори: Кунділовська, Т.А.
Соколовська, І.М.
Kundilovska, T.
Sokolovska, I.
Бібліографічний опис: Соколовська І. М. Ідентифікація лаків для волосся при проведенні товарознавчої експертизи / І. М. Соколовська, Т. А. Кунділовська // Експерт: парадигми юридичних наук і державного управління. – 2020. – № 4 (10). – С. 60-71.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: ідентифікація
косметичні засоби
лаки для волосся
аерозольна упаковка
судова товарознавча експертиза
оцінка відповідності
маркування
контрафактна продукція
якість
безпечність
identification
cosmetic products
hairsprays
aerosol packaging
forensic merchandizing examination
conformity assessment
marking
counterfeit products
quality
safety
стаття
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано актуальність проведення експертних досліджень, об’єктами в яких є косметичні товари. Детально розглянуто особливості проведення товарознавчої експертизи засобів фіксації зачіски в аерозольній упаковці. Узагальнено дані щодо законодавчої та нормативної документації, яка регламентує безпечність та якість косметичних засобів, ринковий нагляд та недопущення на ринок небезпечної нехарчової продукції. Зазначено обмеженість експертного інструментарію у зв’язку із відсутністю національних стандартів, які регламентують методи оцінки якості та безпечності косметичних засобів, зокрема, в аерозольній упаковці, що потребує проведення моніторингу міжнародних нормативних документів стосовно встановлення складу, властивостей, методів дослідження показників якості товарів. Визначено основні етапи та методи проведення експертного дослідження. Наведено характеристику критеріїв, за якими ідентифікуються лаки для волосся (склад виробу із вказівкою про склад пропеленту, органолептичні та фізико-хімічні показники). Проаналізовано відповідність маркування лаків для волосся. Встановлено основні ознаки контрафактної продукції. Визначено вимоги, які висуваються до косметичних засобів в аерозольній упаковці та забезпечують зручність застосування й характеризують функціональні споживні властивості (міцність та герметичність аерозольної упаковки, працездатність клапану аерозольної упаковки, надлишковий тиск в аерозольній упаковці, ступінь вилучення вмісту аерозольної упаковки). Проведено комплексну товарознавчу експертизу лаків для волосся. Показана можливість використання отриманих результатів для розробки нових методичних рекомендацій щодо проведення судових товарознавчих експертиз косметичних товарів.
The rationale for expert examinations of cosmetic products was substantiated. Peculiarities of merchandizing examination of hairstyling products in aerosol packaging were reviewed in detail. Information concerning legislative and normative documentation regulating the safety and quality of cosmetic products, market oversight and prevention of marketing of harmful nonfood products was generalized. Limited availability of examination instruments due to the absence of national standards regulating the methods of assessing quality and safety of cosmetic products, particularly those marketed in aerosol packaging, which necessitates monitoring of international regulatory documents concerning establishment of the composition, properties, and methods of analyzing these products, was noted. The main phases and methods of expert examination were defined. Characteristics of the criteria for identification of hairsprays (the product’s ingredients including ingredients of propellant, organoleptic and physicochemical properties) were described. The conformity of hairspray marking was analyzed. The main indications of counterfeit products were established. The requirements to cosmetic products in aerosol packaging, which ensure convenience in use and characterize functional consumer properties (durability and airtightness of aerosol packaging, operability of the aerosol packaging’s valve, excessive pressure in the aerosol packaging, rate of escape of the aerosol packaging’s content), were defined. A comprehensive merchandizing examination of hairsprays was performed. The possibility of using these findings to develop new methodological recommendations for forensic merchandizing examinations of cosmetic products was explained.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11583
Інші ідентифікатори: DOI: https://doi.org/10.32689/2617-9660-2020-4(10)-60-71
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.