Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11612
Назва: Implementation of Marketing Audit into the Sphere of Electronic Entrepreneurship
Інші назви: Впровадження маркетингового аудиту у сфері електронного підприємництва
Автори: Artyukh, O.
Murenko, T.
Артюх, О.В.
Муренко, Т.О.
Бібліографічний опис: Zamkova N. Implementation of Marketing Audit into the Sphere of Electronic Entrepreneurship / N. Zamkova, V. Bondarenko, G. Pchelianska, O. Artyukh, T. Murenko // International Journal of Management. – 2020. – Vol. 11. – Issue 6. – Pp. 1773-1780.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: business structure
entrepreneur
e-business
marketing audit
audit model
communication interaction
структура бізнесу
підприємець
електронний бізнес
маркетинговий аудит
аудит модель
комунікаційна взаємодія
стаття
Короткий огляд (реферат): The article states that modern market conditions require e-business entrepreneurs to evaluate rapidly their own market opportunities, the effectiveness of management decisions, and, also, the business value. The audit of marketing activity is made to evaluate it, as well as to search and formulate actions to remove bottlenecks in the internal marketing system. The article suggests an algorithm for conducting a marketing audit for business entities. It is proved that the goal of marketing audit is a comprehensive analysis of the business components, its economic activity sphere, and, also, research into the development of an entrepreneurial structure prospects. As a result of the marketing actions, a list of topical issues is being developed, which should be answered in order to identify the existing problems and to plan the ways of their solution by means of the marketing audit model. It has been determined that the marketing audit process includes leading stages in studying the current marketing condition; assessment of the disclosed facts and preparation of recommendations on improving the marketing activity of the business structure. It has been proved that strategic analysis and audit in the sphere of e-business includes gathering of the most important information about the entrepreneur activity. This information consists of the aspects and data, used in the development of specific goals and the entrepreneur business strategy. It was determined that the audit consists of two main sections: internal and external audit. External audit, or audit of the entrepreneurial marketing environment, examines the macro environment and it`s tasks, while internal audit examines all aspects of the entrepreneur's activity in the field of e-business.
У статті зазначається, що сучасні ринкові умови вимагають від підприємців електронного бізнесу швидко оцінювати власні ринкові можливості, ефективність управління рішення, а також цінність бізнесу. Аудит маркетингової діяльності проводиться з метою оцінки та пошуку і формулюванню дій щодо усунення вузьких місць у системі внутрішнього маркетингу. У статті запропоновано алгоритм проведення маркетингового аудиту для суб’єктів господарювання. Доведено, що метою маркетингового аудиту є всебічний аналіз складових бізнесу, сфери його економічної діяльності та дослідження розвитку перспектив підприємницької структури. В результаті маркетингових дій розробляється перелік актуальних питань, щоб визначити існуючі проблеми та спланувати шляхи їх вирішення за допомогою моделі маркетингового аудиту. Встановлено, що процес маркетингового аудиту включає етапи маркетингу; підготовку рекомендацій з вдосконалення маркетингової діяльності бізнес-структури. Доведено, що стратегічний аналіз та аудит у сфері електронного бізнесу включає збір найбільш важливої інформації про діяльність підприємця. Ця інформація складається з даних, що використовуються при розробці конкретних цілей підприємця і бізнес-стратегії. Визначено внутрішній та зовнішній аудит. Зовнішній аудит маркетингу вивчає макросередовище; внутрішній аудит - всі аспекти діяльності підприємця у сфері електронного бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11612
Інші ідентифікатори: DOI: 10.34218/IJM.11.6.2020.162
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Implementation of Marketing Audit into the Sphere of Electronic Entrepreneurship.pdf300,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.