Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11612
Назва: | Implementation of Marketing Audit into the Sphere of Electronic Entrepreneurship |
Інші назви: | Впровадження маркетингового аудиту у сфері електронного підприємництва |
Автори: | Artyukh, O. Murenko, T. Артюх, О.В. Муренко, Т.О. |
Бібліографічний опис: | Zamkova N. Implementation of Marketing Audit into the Sphere of Electronic Entrepreneurship / N. Zamkova, V. Bondarenko, G. Pchelianska, O. Artyukh, T. Murenko // International Journal of Management. – 2020. – Vol. 11. – Issue 6. – Pp. 1773-1780. |
Дата публікації: | 2020 |
Ключові слова: | business structure entrepreneur e-business marketing audit audit model communication interaction структура бізнесу підприємець електронний бізнес маркетинговий аудит аудит модель комунікаційна взаємодія стаття |
Короткий огляд (реферат): | The article states that modern market conditions require e-business entrepreneurs
to evaluate rapidly their own market opportunities, the effectiveness of management
decisions, and, also, the business value. The audit of marketing activity is made to
evaluate it, as well as to search and formulate actions to remove bottlenecks in the
internal marketing system. The article suggests an algorithm for conducting a
marketing audit for business entities. It is proved that the goal of marketing audit is a
comprehensive analysis of the business components, its economic activity sphere, and,
also, research into the development of an entrepreneurial structure prospects. As a
result of the marketing actions, a list of topical issues is being developed, which
should be answered in order to identify the existing problems and to plan the ways of
their solution by means of the marketing audit model. It has been determined that the
marketing audit process includes leading stages in studying the current marketing
condition; assessment of the disclosed facts and preparation of recommendations on
improving the marketing activity of the business structure. It has been proved that
strategic analysis and audit in the sphere of e-business includes gathering of the most
important information about the entrepreneur activity. This information consists of the
aspects and data, used in the development of specific goals and the entrepreneur
business strategy. It was determined that the audit consists of two main sections:
internal and external audit. External audit, or audit of the entrepreneurial marketing
environment, examines the macro environment and it`s tasks, while internal audit
examines all aspects of the entrepreneur's activity in the field of e-business. У статті зазначається, що сучасні ринкові умови вимагають від підприємців електронного бізнесу швидко оцінювати власні ринкові можливості, ефективність управління рішення, а також цінність бізнесу. Аудит маркетингової діяльності проводиться з метою оцінки та пошуку і формулюванню дій щодо усунення вузьких місць у системі внутрішнього маркетингу. У статті запропоновано алгоритм проведення маркетингового аудиту для суб’єктів господарювання. Доведено, що метою маркетингового аудиту є всебічний аналіз складових бізнесу, сфери його економічної діяльності та дослідження розвитку перспектив підприємницької структури. В результаті маркетингових дій розробляється перелік актуальних питань, щоб визначити існуючі проблеми та спланувати шляхи їх вирішення за допомогою моделі маркетингового аудиту. Встановлено, що процес маркетингового аудиту включає етапи маркетингу; підготовку рекомендацій з вдосконалення маркетингової діяльності бізнес-структури. Доведено, що стратегічний аналіз та аудит у сфері електронного бізнесу включає збір найбільш важливої інформації про діяльність підприємця. Ця інформація складається з даних, що використовуються при розробці конкретних цілей підприємця і бізнес-стратегії. Визначено внутрішній та зовнішній аудит. Зовнішній аудит маркетингу вивчає макросередовище; внутрішній аудит - всі аспекти діяльності підприємця у сфері електронного бізнесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11612 |
Інші ідентифікатори: | DOI: 10.34218/IJM.11.6.2020.162 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Implementation of Marketing Audit into the Sphere of Electronic Entrepreneurship.pdf | 300,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.