Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілянська, В.В.-
dc.date.accessioned2020-10-29T08:02:45Z-
dc.date.available2020-10-29T08:02:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11642-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні основи якості послуг у туристичній сфері. Досліджено оцінку якості у туристичних підприємствах, вивчено специфіку формування системи управління якості послуг у сфері туризму. Охарактеризовано діяльність турагенції «TOURS&TICKETS», проаналізовані фінансово-економічні показники діяльності турагенції «TOURS&TICKETS», оцінено якість послуг та конкурентних позицій турагенції «TOURS&TICKETS». Розроблено загалні рекомендації щодо удосконалення якості послуг у підприємстві, стратегію підвищення якості послуг у турагенції та мотиваційні заходи персоналу для покращення якості послуг.en_US
dc.description.abstractThe paperwork examines the theoretical foundations of the quality of services in the tourism sector. Quality assessment in tourism enterprises is studied, and the specifics of forming a quality management system for services in the tourism sector are studied. The article describes the activities of the travel Agency "TOURS&TICKETS", analyzes the financial and economic indicators of the travel Agency "TOURS&TICKETS", assesses the quality of services and competitive positions of the tour Agency"TOURS&TICKETS". General recommendations for improving the quality of services in the company, a strategy for improving the quality of services in the travel Agency and motivational measures for staff to improve the quality of services were developed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичні послугиen_US
dc.subjectуправління якістю послугen_US
dc.subjectтурагенціяen_US
dc.subjectперсонал туристичного підприємстваen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourist servicesen_US
dc.subjectquality management of servicesen_US
dc.subjecttravel Agencyen_US
dc.subjectstaff of a tourist enterprise.en_US
dc.titleУдосконалення якості послуг туристичного підприємства (на прикладі турагенції «TOURS&TIСKETS»)en_US
dc.title.alternativeImproving the quality of services of a tourist enterprise (for the example of the travel Agency "TOURS&TICKETS")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.