Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11643
Title: Напрями удосконалення маркетингової діяльності турфірми (на прикладі турфірми «Поїхали з нами»)
Other Titles: Directions for improving the marketing activities of a travel agency (on the example of a travel agency "Come with us")
Authors: Вербицька, С.О.
Issue Date: 2020
Keywords: маркетинг
турфірма
Поїхали з нами
marketing
travel agency
Come with us
Abstract: На сучасному етапі розвитку ринкової економіки, коли загострюється конкуренція між виробниками товарів і послуг, а споживачі стають дедалі вибагливішими, будь-яке підприємство повинно буди зацікавленим у застосуванні інструментів маркетингу в управлінні своєю діяльністю. Функціонування туристичної галузі нині орієнтоване на практичну діяльність, оскільки має дуже динамічний характер, що призводить до неузгодженості між невдалою практикою і теоретичними засадами його організування. Маркетингові заходи мають на меті скоординувати, спланувати дії, проаналізувати ринкові можливості, відібрати цільові ринки, розробити комплекс заходів для успішного управління підприємством. Застосування механізму маркетингового менеджменту в туристичному бізнесі дозволяє забезпечити стійкість, гнучкість, сталий розвиток та підвищення ефективності підприємства.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11643
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.