Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицька, С.О.-
dc.date.accessioned2020-10-29T08:10:49Z-
dc.date.available2020-10-29T08:10:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11643-
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку ринкової економіки, коли загострюється конкуренція між виробниками товарів і послуг, а споживачі стають дедалі вибагливішими, будь-яке підприємство повинно буди зацікавленим у застосуванні інструментів маркетингу в управлінні своєю діяльністю. Функціонування туристичної галузі нині орієнтоване на практичну діяльність, оскільки має дуже динамічний характер, що призводить до неузгодженості між невдалою практикою і теоретичними засадами його організування. Маркетингові заходи мають на меті скоординувати, спланувати дії, проаналізувати ринкові можливості, відібрати цільові ринки, розробити комплекс заходів для успішного управління підприємством. Застосування механізму маркетингового менеджменту в туристичному бізнесі дозволяє забезпечити стійкість, гнучкість, сталий розвиток та підвищення ефективності підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтурфірмаen_US
dc.subjectПоїхали з намиen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subjectCome with usen_US
dc.titleНапрями удосконалення маркетингової діяльності турфірми (на прикладі турфірми «Поїхали з нами»)en_US
dc.title.alternativeDirections for improving the marketing activities of a travel agency (on the example of a travel agency "Come with us")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.