Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11644
Назва: Оцінка потенціалу ресторанного бізнесу у розвитку подієво-гастрономічного туризму в м.Одеса (на прикладі ресторану «West Side»)
Інші назви: Assessment of the potential of the restaurant business in the development of event and gastronomic tourism in Odessa (on the example of the restaurant «West Side»)
Автори: Вирлан, Т.К.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: подієво-гастрономічний туризмподієво-гастрономічний туризм
ресторане господарство
заклади ресторанного господарства
потенціал закладів ресторанного господарства міста Одеса
event-gastronomic tourism
restaurant economy
establishments of restaurant economy
potential of establishments of restaurant economy of the city of Odessa
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні і практичні засади оцінки потенціалу закладів ресторанного господарства у розвитку подієво-гастрономічному туризму в Україні. Охарактеризовано сутність понять «ресторанне господарство», «заклади ресторанного господарства», «подієво-гастрономічний туризм», визначено тенденції на ринку ресторанних послуг, напрями розвитку подієво-гастрономічного туризму В Україні, зокрема, у місті Одеса та Одеському регіону. Виявлено особливості застосування потенціалу закладів ресторанного господарства в сфері туризму та подієво-гастрономічних турах. Надано організаційно-економічну характеристику діяльності ресторану «West Side» та проаналізовано комплекс послуг закладу. Здійснено оцінку діяльності та участі закладів ресторанного господарства міста Одеса в подієво-гастрономічних заходах. Оцінено ефективність діяльності ресторану «West Side» від надання комплексу послуг. Запропоновано напрями підвищення потенціалу закладів ресторанного господарства м.Одеса у розвитку подієво-гастрономічного туризму: - на рівні ресторану «West Side», а саме – впровадження івентів та вечірок (зі спеціальною коктейльною картою, дегустація кальянів); - на рівні закладів ресторанного господарства м.Одеса – поширення участі у місцевих фестивалях, ярмарках та створення своєї власної події усередині закладу.
The work considers the theoretical and practical principles of assessing the potential of restaurants in the development of event and gastronomic tourism in Ukraine. The essence of the concepts «restaurant business», «restaurant establishments», «event-gastronomic tourism» is characterized, tendencies in the market of restaurant services, directions of development of event-gastronomic tourism in Ukraine, in particular, in the city of Odessa and Odessa region are defined. Peculiarities of application of the potential of restaurant establishments in the sphere of tourism and event-gastronomic tours are revealed. The organizational and economic characteristics of the West Side restaurant are given and the complex of services of the institution is analyzed. The activity and participation of restaurant establishments of the city of Odessa in event-gastronomic actions is estimated. The efficiency of West Side restaurant activity from providing a complex of services is estimated. The directions of increase of potential of establishments of restaurant economy of Odessa in development of event-gastronomic tourism are offered: - at the level of the restaurant "West Side", namely - the introduction of events and parties (with a special cocktail menu, tasting hookahs); - at the level of restaurants in Odessa - the spread of participation in local festivals, fairs and the creation of its own event within the institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11644
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вирлан Т.К. Кваліфікаційна робота.pdf236,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Вирлан Т.К. Реферат.pdf199,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.