Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11645
Назва: Організаційно-економічні засади розвитку ділового туризму на прикладі туристичної фірми MOUZENIDIS TRAVEL»
Інші назви: Organizational and economic principles of business tourism development on the example of the travel agency MOUZENIDIS TRAVEL»
Автори: Гаврик, К.Ю.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: діловий туризм
МІСЕ – туризм
В2В та В2С концепція
інсентів тури
туроператор
business tourism
MICE - tourism
B2B and B2C concept
incentive tours
tour operator
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто науково-теоретичні, методологічні і практичні аспекти розвитку ділового туризму в світі. Здійснено дослідження споживчих вимог серед підприємств та корпорацій в України до послуг сфери ділового туризму. Проведено маркетингове дослідження ділового туризму в концепціях В2В та В2С. Узагальнено результати досліджень щодо організаційно-економічних мотивів створення турів з метою ділової подорожі.
The scientific-theoretical, methodological and practical aspects of business tourism development in the world are considered in the work. A study of consumer requirements among enterprises and corporations in Ukraine for services in the field of business tourism. A marketing study of business tourism in the concepts of B2B and B2C. The results of research on organizational and economic motives for creating tours for business travel are summarized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11645
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврик К.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf189,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гаврик К.Ю. Реферат.pdf410,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.