Організаційно-економічні засади розвитку ділового туризму на прикладі туристичної фірми MOUZENIDIS TRAVEL»

Abstract

В роботі розглянуто науково-теоретичні, методологічні і практичні аспекти розвитку ділового туризму в світі. Здійснено дослідження споживчих вимог серед підприємств та корпорацій в України до послуг сфери ділового туризму. Проведено маркетингове дослідження ділового туризму в концепціях В2В та В2С. Узагальнено результати досліджень щодо організаційно-економічних мотивів створення турів з метою ділової подорожі.
The scientific-theoretical, methodological and practical aspects of business tourism development in the world are considered in the work. A study of consumer requirements among enterprises and corporations in Ukraine for services in the field of business tourism. A marketing study of business tourism in the concepts of B2B and B2C. The results of research on organizational and economic motives for creating tours for business travel are summarized.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By