Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11645
Title: Організаційно-економічні засади розвитку ділового туризму на прикладі туристичної фірми MOUZENIDIS TRAVEL»
Other Titles: Organizational and economic principles of business tourism development on the example of the travel agency MOUZENIDIS TRAVEL»
Authors: Гаврик, К.Ю.
Issue Date: 2020
Keywords: діловий туризм
МІСЕ – туризм
В2В та В2С концепція
інсентів тури
туроператор
business tourism
MICE - tourism
B2B and B2C concept
incentive tours
tour operator
Abstract: В роботі розглянуто науково-теоретичні, методологічні і практичні аспекти розвитку ділового туризму в світі. Здійснено дослідження споживчих вимог серед підприємств та корпорацій в України до послуг сфери ділового туризму. Проведено маркетингове дослідження ділового туризму в концепціях В2В та В2С. Узагальнено результати досліджень щодо організаційно-економічних мотивів створення турів з метою ділової подорожі.
The scientific-theoretical, methodological and practical aspects of business tourism development in the world are considered in the work. A study of consumer requirements among enterprises and corporations in Ukraine for services in the field of business tourism. A marketing study of business tourism in the concepts of B2B and B2C. The results of research on organizational and economic motives for creating tours for business travel are summarized.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11645
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гаврик К.Ю. Кваліфікаційна робота.pdf189,97 kBAdobe PDFView/Open
Гаврик К.Ю. Реферат.pdf410,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.