Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11646
Назва: Організаційно-економічні засади розвитку ділового туризму (на прикладі розробки «Туру за нерухомістю до Одеси»)
Інші назви: "Organizational and economic principles of business tourism development (based on " Real Estate Tour to Odessa")
Автори: Гайченко, В.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: туристичний ринок
туристична послуга
діловий туризм
діловий тур
MICE-туризм
тур за нерухомістю
tourist market
tourist service
business tourism
business tour
MICE-tourism
real estate tour
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто загально-теоретичну характеристику ділового туризму в сучасній науковій літературі, зокрема, визначено поняття та сутність ділового туризму, з'ясовано види, ознаки та основні фактори ділового туризму. Досліджено методи розробки ділових турів. Опрацьовано особливості розвитку ділового туризму на прикладі одеського туристичного підприємства «Поїхали з нами». Розроблено «Тур за нерухомістю до Одеси».
The paper considers the general theoretical characteristics of business tourism in the modern scientific literature, in particular, defines the concept and essence of business tourism, clarifies the types, features and main factors of business tourism. Methods of developing business tours are studied. Features of development of business tourism on an example of the Odessa tourist enterprise "Let's go with us" are worked out. A "Real Estate Tour to Odessa" has been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11646
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.