Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11648
Назва: Забезпечення розвитку спортивно-оздоровчого туризму в Україні (на прикладі мережі фітнес-клубів «Sport Life»)
Інші назви: Ensuring the development of sports and health tourism in Ukraine (on the example of a network of fitness clubs «Sport Life»)
Автори: Горбалінський, Я.І.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: спортивно-оздоровчий туризм
спортивний туризм
інфраструктура спортивного туризму
маркетинг спорту та спортивного туризму
ринок фітнес послуг
соціальна відповідальність
sports and health tourism
sports tourism
sports tourism infrastructure
sports marketing and sports tourism
fitness services market
social responsibility
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні засади забезпечення розвитку одного з найважливіших та соціально значущих видів туризму – спортивно-оздоровчого туризму та забезпечення розвитку його інфраструктури. В роботі проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку спортивно-оздоровчого туризму в світі та в Україні, а також проведено дослідження ринку фітнес послуг в країні. Проведено аналіз діяльності мережі фітнес-клубів Sport Life та групи компаній Sport Life з популяризації спортивно-оздоровчого руху та туризму. Визначено перспективи розвитку спортивно-оздоровчого туризму в Україні та його інфраструктури на прикладі групи компаній Sport Life. На підставі проведених досліджень діяльності групи компаній Sport Life на ринку послуг спортивно-оздоровчого туризму та організації просування її послуг, запропоновано напрями удосконалення елементів комплексу маркетингу та просування послуг мережі фітнес-клубів Sport Life. Також визначено роль приватної інфраструктури спорту в формуванні спортивно-оздоровчого туризму в Україні на прикладі мережі Sport Life.
Diploma thesis deals the theoretical principles of ensuring the development of one of the most important and socially significant types of tourism - sports and health tourism and ensuring the development of its infrastructure. The paper analyzes the current state and trends in the development of sports and health tourism in the world and in Ukraine, as well as a study of the market of fitness services in the country. The activity of the network of fitness clubs Sport Life and the group of companies Sport Life on popularization of sports and health movement and tourism is carried out. Prospects for the development of sports and health tourism in Ukraine and its infrastructure are identified on the example of the group of companies Sport Life. Based on the research of the Sport Life group of companies in the market of sports and health tourism services and the organization of promotion of its services, the directions of improvement of elements of the marketing complex and promotion of the services of the Sport Life fitness club network are proposed. The role of private sports infrastructure in the formation of sports and health tourism in Ukraine is also determined on the example of the "Sport Life" network.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11648
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.