Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11655
Назва: Напрями удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства на прикладі туристичного агентства «ГАЛС»
Інші назви: Directions for improving the marketing policy of a tourist enterprise on the example of the travel agency «HALS»
Автори: Заборовець, В.О.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: маркетинг у туристичному бізнесі
маркетингові прийоми
планування маркетингової політики
цифрові інструменти маркетингу
ефективність маркетингової концепції.
marketing in the tourism business
marketing techniques
marketing policy planning
digital marketing tools
the effectiveness of the marketing concept
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності туристичних підприємств. Висвітлено роль маркетингової політики як ключового елементу системи управління туристичних підприємств. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «ГАЛС» за 2017-2019 рр. Винайдено резерви підвищення ефективності маркетингової діяльності агентства. Запропоновано впровадження нової маркетингової концепції із застосуванням ресурсів мережі Інтернет та елементів цифрового маркетингу. Розроблено персональний сайт компанії. Підраховано бюджет та економічну доцільність впровадження вказаної маркетингової концепції.
The work deals with the theoretical aspects of marketing activities of tourism enterprises. The role of marketing policy as a key element of the management system of tourism enterprises is highlighted. Author analysis the financial and economic activity of the travel agency «HALS» for 2016-2018.. Reserves of increase of efficiency of marketing activity of the agency are invented. The introduction of a new marketing concept with the use of Internet resources and elements of digital marketing is proposed. The company's personal website has been developed. The budget and economic expediency of implementation of the specified marketing concept are calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11655
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.