Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаборовець, В.О.-
dc.date.accessioned2020-10-29T09:32:57Z-
dc.date.available2020-10-29T09:32:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11655-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності туристичних підприємств. Висвітлено роль маркетингової політики як ключового елементу системи управління туристичних підприємств. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «ГАЛС» за 2017-2019 рр. Винайдено резерви підвищення ефективності маркетингової діяльності агентства. Запропоновано впровадження нової маркетингової концепції із застосуванням ресурсів мережі Інтернет та елементів цифрового маркетингу. Розроблено персональний сайт компанії. Підраховано бюджет та економічну доцільність впровадження вказаної маркетингової концепції.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing activities of tourism enterprises. The role of marketing policy as a key element of the management system of tourism enterprises is highlighted. Author analysis the financial and economic activity of the travel agency «HALS» for 2016-2018.. Reserves of increase of efficiency of marketing activity of the agency are invented. The introduction of a new marketing concept with the use of Internet resources and elements of digital marketing is proposed. The company's personal website has been developed. The budget and economic expediency of implementation of the specified marketing concept are calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетинг у туристичному бізнесіen_US
dc.subjectмаркетингові прийомиen_US
dc.subjectпланування маркетингової політикиen_US
dc.subjectцифрові інструменти маркетингуen_US
dc.subjectефективність маркетингової концепції.en_US
dc.subjectmarketing in the tourism businessen_US
dc.subjectmarketing techniquesen_US
dc.subjectmarketing policy planningen_US
dc.subjectdigital marketing toolsen_US
dc.subjectthe effectiveness of the marketing concepten_US
dc.titleНапрями удосконалення маркетингової політики туристичного підприємства на прикладі туристичного агентства «ГАЛС»en_US
dc.title.alternativeDirections for improving the marketing policy of a tourist enterprise on the example of the travel agency «HALS»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.